Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu lewego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Menu wysuwane
Stowarzyszenie "Razem na wyżyny"

projekty.png

Znajdujesz się w: Lokalna Grupa Działania Doradztwo
Treść główna
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Doradztwo” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Doradztwo

Artykuł

Zasady świadczenia doradztwa w Stowarzyszeniu "Razem na wyżyny"

Zasady świadczenia doradztwa określa Regulamin pracy biura Stowarzyszenia "Razem na wyżyny". Zgodnie z tym dokumentem, Stowarzyszenie świadczy nieodpłatne usługi doradcze i informacyjne w zakresie możliwości uzyskania dofinansowania w ramach przedsięwzięć zaplanowanych w Lokalnej Strategii Rozwoju.

Godziny i warunki doradztwa

Doradztwo jest świadczone w godzinach pracy biura, które funkcjonuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Termin doradztwa należy uzgodnić telefonicznie z pracownikiem. Pracownicy nie udzielają doradztwa w ostatnim dniu składania wniosków w ramach naboru.

Formy doradztwa

Doradztwo może być prowadzone w trzech formach:

  • osobiście w siedzibie biura po wcześniejszym umówieniu terminu
  • telefonicznie bez konieczności wizyty w biurze
  • mailowo z możliwością otrzymania odpowiedzi na pytania przesłane drogą elektroniczną

Zakres doradztwa

Zakres doradztwa może dotyczyć w szczególności:

  • przygotowania wniosków o wsparcie
  • przygotowania wniosków o płatność

Pracownicy biura udzielają wskazówek dotyczących prawidłowego wypełniania dokumentacji aplikacyjnej i pomagają w rozliczaniu projektów.

Ważne ograniczenie: Pracownicy nie wypełniają wniosków o wsparcie i wniosków o płatność, w tym dokumentacji do projektów grantowych, oraz innych formularzy i dokumentów dotyczących naborów, np. załączników do wniosków.

Dokumentacja i jakość

Każda usługa doradcza jest rejestrowana w specjalnym rejestrze udzielonego doradztwa, który zawiera identyfikację rozmówcy, zakres udzielonego doradztwa, termin i osobę udzielającą informacji. W zależności od formy doradztwa i zgody na przetwarzanie danych osobowych, prowadzone są odpowiednie rejestry.

Na wszystkich stanowiskach pracy związanych z udzielaniem doradztwa badana jest jakość świadczonych usług. Pracownicy informują o możliwości wypełnienia anonimowej ankiety monitorującej jakość usług doradczych.

Ankietę można wypełnić na kilka sposobów:

 

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.